Kysymys:
Kuinka kauan minun pitäisi levätä sarjojen välillä?
Thomas Bonini
2011-03-02 22:42:26 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Jos tavoitteeni on koko.

MUOKKAA : Koska muut ihmiset, joilla on mahdollisesti erilaiset tavoitteet kuin kaivoksilla, todennäköisesti näkevät tämän kysymyksen, olisi hyvä, jos vastauksesi sisältäisi optimaaliset lepoajat eri tavoitteille (vahvuus, kestävyys jne.)

Kolme vastused:
#1
+20
Nathan Wheeler
2011-03-02 22:46:53 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Jos haluat kasvattaa massaa, sinun tulisi levätä 45-60 sekuntia 8-12 toiston sarjojen välillä optimaalisten voittojen saamiseksi. Tämä ajoitus rakentaa optimaalisen lihasmassan ja hypertrofian.

Jos haluat sen sijaan parantaa voimaa tai kestävyyttä, sinun tulisi harkita 3-4 minuutin taukoa sarjaan. Haluat 4-6 toistoa, joilla on voimakkaampi vastustuskyky tai 16-24 toistoa, joiden kestävyys on pienempi.

The Manliness Art julkaisi suuren artikkelin, jossa on erittäin yksinkertainen voima / kestävyysharjoittelu.

Katso: World Fitness Network

#2
+14
G__
2011-03-02 22:49:15 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Jos haluat kokoa, et halua levätä kovin kauan - kenties alle minuutissa erien välillä. Tavoitteesi kuntosalilla on saada lihaksesi väsymään mahdollisimman nopeasti (ja sitten mennä kotiin syömään!)

Teen parhaillaan hybridi-harjoittelua kokoani (mutta haluan silti työskennellä vähän voimaa, mikä on yleensä pitkäaikainen tavoitteeni), ja harjoittelu on:

1 sarja 5 x raskasta (80-90% yksi rep-max). Sitten niin monta 5-sarjaa kuin mahdollista (80% ensimmäisestä) samalla kun se toimii hyvässä muodossa. 40-60 sekuntia lepoa näiden välillä.

Sanon, että tämä on hybridi, koska jos menisin puhtaasti koon mukaan enkä huoli voimasta ollenkaan, lisään todennäköisesti toistojen lukumäärän 8-12: een (ja tee painot vastaavasti kevyemmiksi).

#3
  0
user29988
2018-11-27 17:21:45 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Metabolisen stressin periaatteen soveltamiseksi tarvitaan 30 '' tai lyhyempi lepoaika, metabolinen stressi rakentaa myös lihaksia.

Jos teet 1 tai 2 uusintamaksua, ota aikaa, 2 tai 3 minuutin lepoaika on kohtuullinen.



Tämä Q & A käännettiin automaattisesti englanniksi.Alkuperäinen sisältö on saatavilla stackexchange-palvelussa, jota kiitämme cc by-sa 2.0-lisenssistä, jolla sitä jaetaan.
Loading...