Kysymys:
Millaisia ​​sydänharjoituksia voidaan suorittaa ilman kuntosalia tai kuntolaitteita?
Chris W. Rea
2011-03-02 19:39:26 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Terveellisen sydämen vuoksi minulla on tapana pysähtyä kuntosalilla töiden jälkeen ja käyttää kuntoiluvälineitä (juoksumatto, portaikkokone jne.) tai käyttää kotona olevaa kiinteää polkupyörää.

Minulla on kuitenkin tulevaisuudessa loma, jossa olen vieraassa kaupungissa muutaman viikon. En voi käyttää kuntosalia tai kuntolaitteita. Voin ottaa pari juoksukenkiä, mutta en usko, että haluaisin juosta vieraassa kaupungissa, enkä ole kovin juoksija.

Joten, juoksun lisäksi muunlaista sydänliikuntaa voisin tehdä lomalla ollessani, esimerkiksi hotellihuoneen mukavuudesta? Tiedän, että istuminen on helppoa, mutta voisiko niitä pitää sydänharjoituksena?

Tulee mieleen yksinkertainen hyppääjä ... Olisit yllättynyt siitä, kuinka nopeasti saat sydämesi kilpaamaan. Ainoa haittapuoli on, että alakerran naapurit eivät ehkä pidä ylimääräisestä melusta.
Lainaa vain vaimollesi Bootcamp / Cardio DVD ;-)
Tiedän, ettet sanonut mitään laitteita, mutta hyppynarun pakkaamisen ei pitäisi viedä liikaa tilaa matkatavaroissasi, ja se on melko hyvä sydän.
Kuusi vastused:
#1
+11
Sparafusile
2011-03-02 19:45:27 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Koska jalkasi ovat kehosi suurimmat lihasryhmät ja niillä on suurin potentiaali kaloreiden polttamiseen, sinun on löydettävä harjoitus, johon he ensisijaisesti osallistuvat. Käveleminen olisi hyvä, ei vaadi paljon tilaa. Vaikka, jos aiot tehdä paljon kävelyä, vältän tämän, koska DOMSista voi tulla melko kipeä.

Jos olisin tilanteessasi, ottaisin pilates-DVD: n mukaan ja tekisin se. On hämmästyttävää, kuinka paljon työskentelet jopa yksinkertaisessa pilates-harjoituksessa.

#2
+11
Yevgeniy Brikman
2011-03-10 01:49:31 UTC
view on stackexchange narkive permalink

On olemassa lukemattomia mahdollisuuksia, joissa ei tarvita lainkaan / ei lainkaan varusteita:

  • Hölkkä, sprintti, välit jne.
  • Portaiden kiipeily
  • Hyppynaru
  • Burpees (tämä yllättää sinut: yritä päästä yli 50 niin nopeasti kuin pystyt)
  • Tuck-hyppyjä
  • Squat-hyppyjä
  • Varjo-nyrkkeily
  • voimajooga
  • Mikä parasta: mikä tahansa ajastettu piiri / intervalliharjoitus. Katso hyvä luettelo Crossfit Bodyweight Workouts PDF -sivulta.
#3
+6
asmaier
2011-08-27 17:38:58 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Voin suositella yhtä harjoitusta, joka ei vaadi paljon tilaa ja joka treenaa kaikki lihaksesi:

Burpee polttaa eniten kaloreita lyhyessä ajassa, koska sinun on siirrettävä ruumiinpainopisteesi maasta korkeimpaan, jonka pääset hyppäämällä. Yritä tehdä 10 peräkkäin ja tunnet tämän olevan vaikea harjoitus. Yritä tehdä 100 ja tunnet myös, että tämä on hieno sydänliikunta, joka saa sinut hikoilemaan hetkessä. Jos se ei vieläkään riitä sinulle, tee burpees kanssa painoliivi. En ole koskaan tehnyt kotona yhtä haastavaa liikuntaa.

#4
+4
TheLearner
2011-03-09 23:07:11 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Ehdotan, että teet vähän tutkimusta (Google) ennen matkalle lähtöä. Yllätyt, kuinka monessa kaupungissa on kuntosaleja. Olen löytänyt kuntosaleja kaupungeista kuten Bangkok, Kapkaupunki, Amsterdam. Tarkista myös hotelliltasi, onko siellä kuntosali.

Muista, että jos olet menossa hotelliin, siinä on todennäköisesti kuntosali tai ainakin uima-allas. Uinti on hieno cadio. harjoittelu eikä sillä ole vaikutusta niveliin.

Tai osta itsellesi hyppynaru - tämän voit tehdä hotellihuoneessasi.

Jos hotellissa ei ole uima-allasta, voi myös uida meressä. Jos olet menossa jonnekin kuten Kreikka, siellä ei ole lainkaan aaltoja, joten se on hyvä uimiseen!

#5
  0
Stéphanie Boivin
2013-01-04 09:09:01 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Kokeile Bikram-joogaa :) Se on niin paljon sydäntä, että samalla summalla olisit murtanut polvet langasta!

Tervetuloa sivustolle! Voitteko selittää lisää siitä, miksi Bikram-jooga olisi sopiva sydänrutiini? Päivitä vastauksesi ja kerro lisää ehdottamasi perusteista. Tutustu myös [usein kysyttyihin kysymyksiimme] ja selaa sivustoa saadaksesi paremman käsityksen siitä, mikä tämä paikka on ja miten se toimii.
#6
  0
Prashant Brall
2015-12-22 07:36:10 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Mielestäni valitse HIIT, se on paras harjoittelu, mene myös sprinttiin, jossa sprintit 100-200 metriä täydellä voimalla, hidastat sitten ja kävele 15 sekuntia ja toista sitten 30 kertaa: P



Tämä Q & A käännettiin automaattisesti englanniksi.Alkuperäinen sisältö on saatavilla stackexchange-palvelussa, jota kiitämme cc by-sa 2.0-lisenssistä, jolla sitä jaetaan.
Loading...