Kysymys:
Mitä korvata suuret lihamäärät ruokavaliossa?
going
2011-03-02 05:17:23 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Perheeni ovat kaikki suuria lihansyöjiä. Olemme maalaismaisia ​​ihmisiä, jotka haluavat grillata.

Tuoreessa BBC-uutisia käsittelevässä artikkelissa sanotaan, että

aikuisia suositellaan kuluttamaan keskimäärin enempää yli 70 g

punaista lihaa päivässä.

Syön todennäköisesti noin 200 g lihaa päivässä (tämä voi olla kana, kala, sianliha tai punainen liha). Luulen, että lihan tyypistä tämä on liikaa.

Jos kuitenkin leikkaan lihaa, minulla on todella nälkä noin puoli tuntia syömisen jälkeen, mikä on houkutus aloittaa välipalojen syöminen.

Mitä voin ehdottaa voivani käyttää lihan korvaamiseen ruokavaliossa, joka antaa minun tuntea olevani täynnä eikä myöskään tunne nälkää uudelleen 30 minuutin kuluttua.

Huomaa: Syön yleensä riisiä useimpien pääruokien yhteydessä.
Älä kiinnitä liikaa huomiota kyseiseen artikkeliin. Syö punainen liha! En tiedä paljoakaan Ison-Britannian valtion virastoista, mutta jos ne ovat esimerkiksi USDA: n kaltaisia, heidän suosituksensa ovat puolueellisia ja harvoin tukevat (hyvä) tiede. Punainen liha - erityisesti pihvi - sisältää paljon ravintoa.
@Greg - ajattelin, että useimmat valtionhallinnon virastot pyrkivät rohkaisemaan meitä syömään enemmän tuotetta esim. enemmän lihaa. Olin yllättynyt siitä, että tässä tapauksessa he pyysivät meitä syömään vähemmän.
@xiaohouzi79 - Joo, luulen, että brittiläinen lihateollisuus ei ole maksanut edunvalvojilleen!
[Hyönteiset ovat hieno korvaava tuote: D] (http://www.ted.com/talks/marcel_dicke_why_not_eat_insects.html)
@Ivo - Kaikki hyvä, vain en ole varma, mistä saan vakaan tarjonnan.
kuitupitoisten elintarvikkeiden saannin lisääminen voi tehdä sinusta tuntuu täydellisemmältä, pidemmältä.
Voit vähentää proteiinin suhteellista määrää syömällä rasva-annoksia lihaa. Tämä antaa sinulle rasvaliukoisia vitamiineja ja hyvää polttoainetta keholle, jättäen sinut nälkäiseksi kuten hiilihydraatit. Korvaa myös osa lihasta elimillä, kaloilla ja vihanneksilla.
Tämä kysymys on nyt pois aiheesta [UKK] liittyen.
Neljä vastused:
#1
+6
Tangurena
2011-03-02 06:44:50 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Monille ihmisille "täysi" tunne johtuu yleensä rasvasta eikä vatsan mekaanisesta täytteestä. Punainen liha on yleensä enemmän rasvassa kuin siipikarja ja kala.

aikuisia kehotetaan kuluttamaan keskimäärin enintään 70 g punaista lihaa päivässä.

Siipikarjaa ja kalaa ei punainen liha. Sianliha, lammas ja naudanliha ovat yleisimpiä punaisia ​​lihoja, joita kohtaat nykyaikaisessa länsimaisessa ruokavaliossa. Jos olet huolissasi riittävän proteiinin saamisesta, ruokavalioon voidaan lisätä tofua tai tempehiä, vaikka tofu voi olla runsaasti rasvaa.

+1 rasva auttaa sinua tuntemaan itsesi kylläiseksi - jos olet nälkäinen 30 minuuttia syömisen jälkeen, jotain puuttui aterianne!
Esitin melkein kysymyksen, kunnes näin tämän vastauksen. Mietin pitkään, miksi liha täytti minut niin paljon paremmin kuin hiilihydraatit, vaikka vaihdoin syömään vehnäpastaa ja ruskeaa riisiä.
#2
+3
KJYe.Name
2011-03-02 05:19:43 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Kana ja kala! Erityisesti kalaa. Kalat sisältävät paljon "hyvää" rasvaa ja paljon proteiinia. Kun saat nälkäisen välipalan pähkinöistä, proteiinipirtelöstä tai proteiinipalkista. Paljon vihanneksia. Jos tarvitset riisiä, syö ruskea riisi. Tiedän, että se maistuu muovilta, mutta paras tapa on laittaa päälle murskattua merilevän maustetta (ei liikaa). Se tekee siitä maun paremmaksi.

Hyviä neuvoja, vaikka varoitan teitä proteiinipalkkeista ja proteiinipirtelöistä. Ne sisältävät tyypillisesti paljon lisäsokeria ja / tai rasvaa. Ei välttämättä paha asia, mutta jos huomaat juomasi / syövät paljon niistä, se ei ole niin terveellistä kuin miltä näyttää. Suosittelen ensin pähkinöitä, hedelmiä ja kasvisvälipaloja.
@JasCav ehdottomasti, PALJON proteiinipalkkeja on täynnä sokeria kassalle tämä viesti http://fitness.stackexchange.com/questions/270/what-food-should-be-avoided-but-many-people-consider-it- terve / 281 # 281
#3
+3
Rhea
2011-03-24 19:40:52 UTC
view on stackexchange narkive permalink

On ollut havaintoja, jotka viittaavat siihen, että vähennämme punaisen ja jalostetun lihan kulutusta, koska ne liittyvät eliniän lyhenemiseen ja yleiseen terveyteen kohdistuviin riskeihin. Vaikka korrelaatio ei tarkoita syy-yhteyttä, en usko, että sattuu leikata esp-jalostettua lihaa. Kovana lihansyöjänä olen korvannut vähärasvaisen jauhetun kalkkunan (valkoinen liha) jauhetun naudanlihan sijasta chilipippureissa ja hampurilaispihviissä.

Kalaravintolat ja siipikarja eivät ole punaista lihaa, joten et syö niin paljon punaista lihaa kuin luulet.

#4
+2
Alex Florescu
2011-03-02 22:03:38 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Olen samaa mieltä myös siitä, mitä sanottiin siitä, että artikkeli ei ollut vakava tai tieteen tukema, mutta haluan vain lisätä, että jos sinusta tuntuu nälkä pelkästään lihan leikkaamisesta, voit myös haluta katsoa ruokavalion muut näkökohdat. Energian tulisi tulla hiilihydraateista ja / tai rasvoista, varmista, että saat myös tarpeeksi. Et halua polttaa proteiinia energiaksi.

On tehty monia tutkimuksia sen selvittämiseksi, aiheuttaako tietty punaisen lihan saanti yleistä terveydentilaa. ["Punaisen ja jalostetun lihan saanti liittyi kokonaiskuolleisuuden, syöpäkuolleisuuden ja sydän- ja verisuonitautien kuolleisuuden vaatimattomaan kasvuun."] (Http://archinte.ama-assn.org/cgi/content/full/169/6/ 562? Maxtoshow = & hits = 10 & RESULTFORMAT = 1 & author1 = sinha & andorexacttitle = ja & andorexacttitleabs = ja & andorexactfulltext = ja & searchid = 1 & FIRSTINDEX = 0 & sortspec = relevanssi & fdate = // & resurssityyppi = HWCIT) .
Avainsana tässä on _jalostettu_ liha. Ruoholla syötetyn ja maissilla syötetyn punaisen lihan välillä on eroja. Eläimillä, jotka syövät sitä, mitä syövät, ei ole niin paljon haitallisia sivutuotteita kuin eläimillä, jotka ruokkivat tavanomaisen ruokavalionsa ulkopuolella.


Tämä Q & A käännettiin automaattisesti englanniksi.Alkuperäinen sisältö on saatavilla stackexchange-palvelussa, jota kiitämme cc by-sa 2.0-lisenssistä, jolla sitä jaetaan.
Loading...