Kysymys:
Auttavatko päivittäiset punnerrukset päästä eroon vatsa rasvasta?
Herr
2011-03-02 03:58:41 UTC
view on stackexchange narkive permalink

En ole koskaan tehnyt todellista liikuntaa. Äskettäin aloin tehdä punnerruksia alkaen päivästä 1 päivässä ja lopulta lisäämällä sen 15 päivään. Joskus se tehdään 3-4 kertaa (45-60).

Jos jatkan tätä rutiinia, auttaako se vähentämään vatsan rasvaa?

Kiitos.

Miksi et istuisi ja käyttäisit näitä vatsalihoja?
Miksi et tekisi punnerruksia, situps ja pullups ja treenata koko ylävartalo?
Itse asiassa on osoitettu, että työntövoimat ovat parempia vatsalihoille kuin istuimet.
Kolme vastused:
#1
+17
Adam Nuttall
2011-03-02 04:01:46 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Yksinkertaisesti sanottuna; ei.

Ruokavalio on 80% painonpudotuksen taistelusta. Keskity tähän ennen muita alueita.

Et myöskään voi vähentää rasvaa.

Punnerrukset ovat hyödyllinen harjoitus, mutta niiden ei pitäisi olla ainoa liikuntasi. Liian monet punnerrukset (ja vähän muuta) johtavat ryhtiä koskeviin ongelmiin.

Harkitse kyykkyjen, vetojen, lankkujen jne. lisäämistä - nämä ovat yhdistelmäharjoituksia, jotka osuvat useampaan kuin yhteen alueeseen.

Voisitko kaventaa niitä "ryhtiä koskevia asioita" hieman? Mitä voi tapahtua tarkalleen. Kiitos
Jos vahvistat vain työntövoimassa käytettyjä lihaksia, ylävartalo on epätasapainossa. Sinun täytyy työskennellä selkäsi lihasten kanssa tasaisesti (yleensä tehdään vetojen avulla jne.).
@adamnuttall Voisitteko antaa lähteen ryhti-kommentillesi?
@ChrisPietschmann https: // www.google.nl / url? Sa = t & RCT = J & q = & ESRC = s & source = web & cd = 1 & CAD = RJA & uact = 8 & tan = 0ahUKEwibia_y2cfKAhUCJQ8KHda2Bg0QFgggMAA & url = http% 3A% 2F% 2Fwww.builtlean.com% 2F2011% 2F11% 2F28% 2Fposture -ongelmat% 2F & usg = AFQjCNFBNhiCAsEgluVsqw84jTVw8ogoZA & sig2 = joGuxv1g117422X0sMEWFw
#2
+12
Nathan Wheeler
2011-03-02 04:03:35 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Aina kun harjoittelet niin, että päivittäinen kaloripoltosi kasvaa enemmän kuin kalorien saanti, poltat rasvaa. Keho yksin päättää, mistä tämä rasva otetaan. Alueen lihaksen lisääminen tai sävyttäminen ei vastaa rasvan menettämistä samalla alueella.

..ja muista, että se on myös mahdollista ja todennäköisesti polttaa lihaksia. Määrä, joka riippuu suoritetusta harjoittelusta. Tästä syystä yleinen suositus käyttää ~ 65% maksimisykkeestä rasvan menetyksen maksimoimiseksi. Eri liikuntatasot osuvat ensin erilaisiin energialähteisiin.
#3
-4
Bikash Rajak
2018-04-01 23:12:41 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Kyllä, laihdut, jos teet punnerruksia joka päivä, mutta se riippuu siitä, kuinka monta teet. Vain 50-100 punnerruksen tekeminen ei tule olemaan valtava ero: Sinun on käytettävä 200-300 punnerrusta päivittäin nähdäksesi kunnolliset muutokset. Ja toinen asia on, että sinulla on myös oltava hyvä ruokavalio. Lopeta roskaruuan syöminen ja syö enemmän proteiinia.



Tämä Q & A käännettiin automaattisesti englanniksi.Alkuperäinen sisältö on saatavilla stackexchange-palvelussa, jota kiitämme cc by-sa 2.0-lisenssistä, jolla sitä jaetaan.
Loading...