Kysymys:
Onko okei ohittaa käsivarren harjoitukset?
PMV
2011-03-02 09:11:49 UTC
view on stackexchange narkive permalink

En tuskin koskaan tee kiharoita tai liikuntaa, joka keskittyy yksinomaan käsivarteni vahvistamiseen. Olen kuitenkin havainnut, että ne ovat todennäköisesti kehoni osa, joka kasvaa nopeimmin muiden harjoittelujen sivuvaikutuksena.

Kysymykseni kuuluu, onko se hieno?

Kolme vastused:
#1
+8
TheLearner
2011-03-09 23:26:18 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Ehdottomasti kyllä. Olin aiemmin uskomattoman laiha, mutta muutin harjoitteluni täysin henkilökohtaisen kouluttajan neuvojen perusteella. Työskentelin kovasti hauisilla nollatuloksista.

Vaihdoin harjoitteluni keskittyäksesi kehon pää- ja suurimpiin lihaksiin jalat ja rintakehä ja käsivarret kasvoivat dramaattisesti, eli sen jälkeen, kun olin tehnyt nolla hauislihaa tai muuta suoraan käsivarsiin kohdistuvaa!

Harjoitukset, kuten kuollut hissit, koneen jalkapuristimet, sotilaspuristimet jne., ovat avain suurten aseiden rakentamiseen. .

Kuinka koneen jalkaprässi auttaa käsivarsia? Kun pidät kiinni rakkaasta elämästä, kun työnnät jalat ylös jalkoillasi?
@Salsero Yhdistämällä suurella intensiteetillä, yhdistelmäliikkeet lisäävät kasvuhormonitasoja. Myös mitä enemmän lihaksia sinulla on (missä tahansa), sitä enemmän testosteronia sinulla on - mikä johtaa yleiseen kasvuun.
@rmx todella? Joten rutiinini aloittaminen kuolleilla hisseillä tai raskailla kyykkyillä olisi hyvä alku saada asiat liikkeelle?
#2
+3
JasCav
2011-03-02 10:02:43 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Se riippuu todella siitä, mitä etsit. Kuten xiaohouzi79 sanoi, jos olet tyytyväinen nykyiseen käsivarren kasvuun tekemällä muita harjoituksia, se on aivan hieno. Kuitenkin, jos etsit lisämääritelmää (ei kasvua), sinulla on todennäköisesti ainakin yksi hyvä aika nostosyklissäsi keskittyen käsivaroihisi. Suosittelen, että työskentelet käsivarsien molemmin puolin (hauis ja triceps) muiden harjoitusten kautta. Pahinta olisi saada toinen puoli kasvamaan nopeammin / isommaksi kuin toinen. Paitsi että se näyttää oudolta, se voi aiheuttaa vammoja myöhemmin.

#3
+2
going
2011-03-02 09:57:02 UTC
view on stackexchange narkive permalink

On hienoa ohittaa käsivarsiharjoitukset, jos olet jo tyytyväinen niiden etenemiseen ilman suoria harjoituksia.

Keskityn henkilökohtaisesti enemmän jalkoihini, koska tarvitsen niitä enemmän harrastamaasi urheilulajiin.

Voit myös keskittyä enemmän vahvistamaan harjoituksia käyttämällä esimerkiksi Ausband: ää kuin rakentamaan suuria käsivarren lihaksia. Mitä minä teen.

Luulen, että useimmat kaverit keskittyvät kuntosalilla liikaa ylävartaloon, hyvät jalat ja pakarat ovat paljon vaikuttavampia kuin esim. Ylisuuri vartalo. Cristiano Ronaldo.


Tämä Q & A käännettiin automaattisesti englanniksi.Alkuperäinen sisältö on saatavilla stackexchange-palvelussa, jota kiitämme cc by-sa 2.0-lisenssistä, jolla sitä jaetaan.
Loading...