Kysymys:
Mikä on hyvä kotiharjoitus alaselälle?
Rob Mosher
2011-03-02 05:20:16 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Vaikuttaa siltä, ​​että on olemassa paljon helppoja ab-harjoituksia, mutta hyvin vähän alaselän pitää lihakset tasapainossa, kun vatsasi vahvistuvat. Mitä ovat yksinkertaiset kotiharjoitukset alaselälle?

Kahdeksan vastused:
#1
+19
G__
2011-03-02 05:29:07 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Yritä kaatua vatsallesi ja tehdä "supermies". Voit pitää jännitystä asennossa tai tehdä toistoja, jotka ovat samanlaisia ​​kuin "käänteiset situpsit".

enter image description here

ref-sivusto

@KronoS Molempien vastausten kuvat olivat hyvä idea ja varmasti parantavat niiden yleistä laatua.
Olenko ainoa, joka pitää tätä todella epämiellyttävänä .. miesosissani? :)
#2
+8
Alex Florescu
2011-03-02 06:16:33 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Joogasta: selkärangan taipuminen ja kissa-lehmä. Hyvin yksinkertaiset harjoitukset ja varsin tehokas.

Kissa-lehmä näyttää tältä:

enter image description here

ref site

Voitteko antaa joitakin yksityiskohtia siitä, miten alaselän lihakset kiinnitetään tähän? Olen tehnyt tämän venytyksen aikaisemmin enkä koskaan ajatellut sitä harjoituksena. Vaikka olen löytänyt muita harjoituksia, minun täytyy vain miettiä lihaksia oikealla tavalla, jotta voin harjoittaa niitä oikein.
Hm. Olen aina "tuntenut" heidät molempien näiden harjoitusten aikana ja tunsin noiden lihasten kipeä seuraavana päivänä. Ehkä osa siitä oli isometristä supistumista harjoituksen lopussa. Joka tapauksessa olet oikeassa, on erittäin tärkeää miettiä / visualisoida mitä yrität käyttää. Molempien näiden harjoitusten kohdalla haluat varmistaa, että liike aloitetaan vartalosta / takaosasta, ja yritä pitää kaikki muu mahdollisimman paikallaan. Toivottavasti sillä on järkeä.
#3
+3
Chris S
2011-03-06 06:50:15 UTC
view on stackexchange narkive permalink

4 osteopatin antamaa harjoitusta, kun minulla oli melko krooninen lihaksikas alaselän kipu, liittyi kaikkiin jalkoihin:

  • Makaa selälläsi, pidä molempia jalkoja katossa vuorotellen ja pidä kiinni 30 sekunnin ajan
  • Vedä polvi kasvojasi kohti ja pidä 30 sekuntia kummallakin jalalla
  • Venytä molempia jalkoja tuolin istuinta vasten seisomalla, ikään kuin tekisi lämmittelyä juoksemiseen. Pidä kiinni 30 sekuntia
  • Vedä jokainen polvi mahdollisimman pitkälle vastakkaiseen olkapäähän ja pidä 30 sekuntia

Toinen harjoitus käsittää kyynärpään käytön selän hieromiseksi kohtuullinen määrä painostusta - ilmeisesti tarvitset kuitenkin kumppanin / ystävän / halukkaan kotipartijan tekemään sen, ja se sattuu.

-1 BMI ei liity kysymykseen eikä kelvollinen kriteeri kuntoarvon mittaamiseen. Edelleen, ohjaamalla joku menettämään "vatsaräpänsä", ylläpidetään myytti täplien vähentämisestä. (Pelkästään osteopaatin suosittelemat harjoitukset ovat hieno vastaus.)
@dave olet oikeassa, olen päivittänyt
-1 poistettu. +1, koska toivon jäljittelevän suhtautumistasi palautteeseen.
#4
+2
Rob Mosher
2011-03-07 00:20:52 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Nyt kun ajattelen tätä, tajusin, että minulla on ratkaisu. Mutta se on melko välitön, mutta se saattaa toimia jollekulle.

Minulla on vakaa jakkara, jonka voin nostaa 25 ": een. Jos koukistan jalkani tiskin tai erittäin painavan pöydän alle (sen täytyy olla hyvin tasainen), ja aseta lantioni ulosteelle, jonka voin tehdä selkänostoilla väliaikaisella roomalaisella tuolilla. Tällainen.

ref site

Haitat ovat:

  • Se on melko epämiellyttävä lantiossani, vaikka jakkara on pehmustettu ja nilkoissani.
  • Se on vaikea löytää hyvää vakaata paikkaa jalkojeni kiinnittämiseen. Pöytäni ei ole tarpeeksi raskas. Olen havainnut oven avaamisen matalille kaapeille ja jalkojen kiinnittämisen tiskin alle toimii parhaiten, mutta niitä on yleensä saatavana vain ahtaissa tiloissa . Mutta pöydässäni on tarpeeksi roskaa toimiakseen, mutta se on kaikkein epämukavin jaloillani.
  • Klo 6 'en voi saada täyttä liikerataa, koska otsaani osuu lattiaan noin 45-vuotiaana. °.
  • Luulen, että useimmilla ei ole yhtä vakaa jakkara kuin minulla. Sillä on melko matala ja leveä kolmen jalan pohja.
Minulle tämä on parasta, mutta et voi tehdä kotona.
#5
+2
JDelage
2011-03-11 15:18:56 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Koko kehon harjoitukset, kuten umpikuja ja kyykky - hyvässä kunnossa!

(Uinti on hyvä, mutta vaikutusten näkeminen kestää jonkin aikaa.)

#6
+2
whaley
2011-03-11 15:31:04 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Suosittelisin myös, että teet korkean edustajan Hyvää huomenta -sarjoja ilman painoa, jotta alaselän ylimääräinen työskentely talossa. Hyvät aamut osuivat sekä alaselkään että pakaroihin. Kaikki takana kehosi alueella on liitetty erittäin tiukasti, joten hyvät pakarat / hamstrit ovat yhtä tärkeitä alaselän voiman ja vakauden kannalta kuin alaselän lihakset.

#7
  0
Doug Porter
2011-03-09 09:12:47 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Lintukoira on hyvä harjoitus. Myös yhden jalan poiminta voi olla hyvä harjoitus selkänojan vahvistamiseksi, jos sinulla on käsipainoja tai sopivia esineitä käytettäväksi painona.

#8
  0
Rob Sterach
2015-09-08 00:24:48 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Supermiehet, murskaukset, ruumiinpainon kyykky ja jopa lankut vahvistavat kaikki alaselän lihaksia. Toivon, että se auttaa.



Tämä Q & A käännettiin automaattisesti englanniksi.Alkuperäinen sisältö on saatavilla stackexchange-palvelussa, jota kiitämme cc by-sa 2.0-lisenssistä, jolla sitä jaetaan.
Loading...