Kysymys:
Mitkä ovat hyvät harjoitukset käsivarsien työskentelyyn?
goodfairyofny
2011-03-02 20:05:10 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Mieheni ja minä olemme molemmat nostaneet käsipainoja yrittäen rakentaa lihaksia. Tuntuu siltä, ​​että lyömme olkavarsiimme melko hyvin, mutta emme alaosia. Mitkä ovat hyvät harjoitukset käsivarsien käyttämiseen?

Neljä vastused:
#1
+13
whaley
2011-03-02 20:31:24 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Hissit tietyssä järjestyksessä:

  • Rannekiharat
  • Rannekiharat taaksepäin
  • Maanviljelijöiden kävely
  • Rannerullat
  • Käänteiset kiharat (nämä sekoittavat kyynärvarren ulkopuolen melkein yhtä paljon kuin hauis)

Muita hyödyllisiä asioita:

  • kun juoksu, tee niin tennispalloilla kädessäsi, jotta pakotat itsesi tarttumaan koko ajan. Vahvistus on nimellinen, mutta se on toinen mahdollisuus työskennellä käsivartesi harjoittelun aikana.
  • Kun työssä olet, purista ajoittain stressiä tai tennispalloa, kun et kirjoita / kirjoita tai käytä muuten käsiäsi. >
  • Nostaessasi varmista, että puristat tankoa / painoa niin paljon kuin mahdollista riippumatta siitä, mitä nostinta teet. Jos kyseessä on kone, tartu kahvaan mahdollisimman kovasti. Tämä pakottaa sinut kiristämään paitsi kädet / nappikuulokkeet työskentelemään niitä, mutta myös kiristämään muuta kehoa. Ei ole oikeastaan ​​sellaista hissiä, joka toimii vain kehosi osissa - jos teet niitä oikein.
#2
+7
Sparafusile
2011-03-02 20:20:07 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Ranteiden kiharat tekevät ihmeitä. Yksi harjoitus on kuin saarnaajan käpristyminen, mutta sen sijaan, että liikuttaisit koko kyynärvarsi, vain siirrä kätesi ranteessa. Toinen on päinvastoin, kämmentäsi alaspäin ja kädet taivuttamalla ylöspäin.

Todellisuudessa kyynärvarret osuvat kuitenkin useimpiin hauis- ja hauisliikkeisiin osuviin harjoituksiin. Vaikka et usko, että työskentelet heillä, olet todellisuudessa.

#3
+3
Alex Florescu
2011-03-02 20:28:32 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Paljon kehitystä syntyy vain työskentelemällä asteittain suurempien painojen kanssa, mutta jos todella haluat jotain erityistä, tutustu tähän luetteloon.

#4
  0
Rob Sterach
2015-09-08 00:27:37 UTC
view on stackexchange narkive permalink

En henkilökohtaisesti suosittele ranteiden kiharoita, jotka toimivat alavarsiin, mutta tiedän, että leuka ylös, vedä ylös, bicep kiharat ja jopa yksinkertaisesti käsipainojen tarttuminen rakentavat kyynärvarren lihaksia.



Tämä Q & A käännettiin automaattisesti englanniksi.Alkuperäinen sisältö on saatavilla stackexchange-palvelussa, jota kiitämme cc by-sa 2.0-lisenssistä, jolla sitä jaetaan.
Loading...