Kysymys:
Alhaisen teknologian tarttuvuusharjoitukset
Borror0
2011-03-02 22:31:12 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Opiskelijana en ole aivan rikas. Minulla ei ole tällä hetkellä varaa kuntosalin jäsenyyteen tai ostaa harjoitusvälineitä. Onneksi kämppäkaverini on ollut ystävällinen antamaan minun lainata hänen varusteitaan. Toistaiseksi olen päässyt toimeen hänen lainaamillaan käsipainoilla.

Viime aikoina tajusin, etten ole harjoittanut pitovoimaa pitkään, pitkään aikaan. Valitettavasti ainoat hänen omistamansa tarttujat ovat minulle liian vaikeita.

Tässä ovat käytettävissäni olevat laitteet:

  • yksi painonnostopenkki
  • useita painolevyjä (2,5 lb, 5 lb ja 10 lb) )
  • Kaksi tankotankoa
  • Kaksi käsipainotankoa
  • Kaksi 15 lb käsipainoa

Onko tällä vaihteella mitään liikunta, jonka voisin tehdä parantaakseni käteni pitovoimaa?

Aivan kiinnostuksen vuoksi, mikä saa sinut ajattelemaan, että sinun täytyy kouluttaa otettasi? Tartuntalujuuksia on erilaisia, joten vastaus voi vaihdella sen mukaan, mitä todella haluat
Seitsemän vastused:
#1
+14
Sparafusile
2011-03-02 23:20:40 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Ota tyhmä tanko ja sido köyden pään toinen pää siihen. Kiinnitä toinen pää yhteen painolevyihisi. Pidä tylsää tankoa edessäsi, toinen pää kummassakin kädessä, ja kierrä sitä niin, että köysi kiertyy tangon ympärille. Painon tulisi nousta köyden luodessa vastusta. Kierrä tankoa yhteen suuntaan, kunnes paino koskettaa sitä, käännä sitten suunta kokonaan alas ja takaisin ylös. Toista, kunnes käsivartesi palavat kuin tuli.

#2
+10
Dave Liepmann
2011-08-23 09:13:06 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Jos siellä on paikka tehdä vetäytymisiä, se olisi parempi kuin melkein mikään noilla kevyillä painoilla.

Jos pystyt tekemään muutaman leuan, kääri pyyhe palkin ympärille paksummaksi. Tai ripusta tukeva pyyhe tangon päälle ja tartu pyyhkeeseen suoraan. Nämä ovat molemmat tunnettuja tartuntalujuusharjoituksia, joilla on lisäetuna myös muun kehon työskentely.

#3
+9
G__
2011-03-02 22:39:02 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Sen sijaan, että yrität tehdä erityistä harjoitusta vain tartuntalujuuden vuoksi, harjoittele sitä mihin tahansa muuhun harjoitukseen puristamalla palkkia niin kovasti kuin pystyt. Paitsi että se lisää tarttumisvoimaa, se auttaa luomaan enemmän kehon jännitystä, jotta voit nostaa enemmän ja saada enemmän hyötyä jokaisesta harjoittelusta.

#4
+9
Nathan Wheeler
2011-03-02 22:42:20 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Voit parantaa pitolujuutta tarttumalla tankoihin niin tiukasti kuin pystyt treenaamisen aikana. Voit myös saada stressipalloja tai tennispalloja ja harjoitella niiden puristamista sydän- ja verisuoniharjoitusten aikana.

#5
+4
eych
2011-03-03 00:16:57 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Etsi ylimääräisiä, erittäin isoja purkkeja, esim. isot suolakurkkupurkit. [käy paikallisessa deli ... heillä voi olla tyhjä yksi, josta he pääsevät eroon].

Käynnistä valo, täytä vedellä. Sulje kansi. Tartu kannesta tasaisesti kaikilla sormilla. Voit pitää seisomista tietyn ajan tai kävellä heidän kanssaan (suositeltava). Kun se on helpompaa, lisää lisää vettä.

Voit tehdä yhden käden kerrallaan tai molemmat yhdessä riippuen siitä, kuinka monta purkkia saat.

#6
+1
eykanal
2011-08-23 19:01:02 UTC
view on stackexchange narkive permalink

tangon ranteiden käpristyminen ja / tai käsipainojen ranteiden käpristyminen voivat parantaa huomattavasti pitoa. Henkilökohtaisesti pidän tangon ranteiden käpristymistä helpompana suorittaa oikein, mutta molemmat toimivat.

#7
+1
J. Win.
2012-04-05 22:32:01 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Ranteen vahvuus on yhtä tärkeä kuin pitovoima. Todellisessa maailmassa painot liikkuvat, siirtyvät ja kiertävät ympäriinsä. Sinulla on varusteet tehdä loistava ranneharjoitus. Pidä painolevyä (todennäköisesti 10 paunaa) neljällä sormella alhaalla ja peukalolla ylhäällä. Istu alas kyynärpää polvella, anna levyn roikkua pystysuoraan ja nosta sitten ranteesi nostaaksesi sen vaakasuoraan. Toista jne. Kun se on liian helppoa, kiinnitä 5 lb: n teippi siihen tai osta isompia painoja.

Lisätietoja: http://www.gripfaq.com/Wrist_Strength_Exercises/ ja http://www.grapplearts.com/Grip-Strength-Training.php



Tämä Q & A käännettiin automaattisesti englanniksi.Alkuperäinen sisältö on saatavilla stackexchange-palvelussa, jota kiitämme cc by-sa 2.0-lisenssistä, jolla sitä jaetaan.
Loading...