Kysymys:
Missä vaiheessa aloitan lihasten polttamisen kaloripuutosruokavaliossa?
nivlam
2011-03-02 05:23:36 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Jos minulla on kalorivaje ja yritän polttaa rasvaa, missä vaiheessa aloitan lihasten polttamisen rasvan sijasta? Kuinka voin olla varma, että syön tarpeeksi lihasten menetyksen minimoimiseksi, mutta pysyn kalorivajeessa, jotta voin polttaa rasvaa?

Emme tiedä painoa / pituutta / BMI: tä tai liikuntatasoa, joten tähän vastaaminen on oikeastaan ​​vain laukaus pimeässä. Kehotan sinua aloittamaan treenaamisen (enemmän) sen sijaan, että kaataisit itsesi. Mutta se riippuu täysin nykyisistä olosuhteistasi
üks vastaus:
#1
+11
Nathan Wheeler
2011-03-03 22:47:49 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Jos olet "tosiasiallisesti" ylipainoinen, mikä tarkoittaa sitä, että kehossasi on rasvaa, voit rajoittaa kaloreita huomattavasti, kunhan ylläpität terveellistä liikuntatapaa ja voit tehdä niin tyhjentymättä tai liian nälkäisenä. Jotkut ihmiset voivat vähentää saantia alhaisiin satoihin (300-500) tai jopa lopettaa syömisen kokonaan tietyksi ajaksi ja pysyä aktiivisina ja terveinä, kun taas toisten on pysyttävä yli 1000-1200 aktiivisen elämäntavan ylläpitämiseksi. Henkilökohtaisesti, kun minulla oli laihtumissuunnitelma, pystyin käymään jonkin aikaa syömällä 3-4 pientä ateriaa (~ 500 kaloria per ateria) joka viikko. Tämä kesti vain muutaman viikon, ja tuona aikana menetti keskimäärin punta päivässä. Tuona aikana kävin 4-5 mailia joka päivä ja pysyin melkein yhtä aktiivisena kuin normaalisti, vain hyvin pienillä muutoksilla.

Kehosi on tarpeeksi älykäs aloittamaan ensin vähiten tarvitsemansa tavaroiden polttamisen ja älä aloita polttaa tarvittavaa / käytettyä lihasta, ennen kuin olet alhaisimmalla terveellisellä kehon rasvaprosentillasi. Jos istut sohvalla et syö, kehosi harkitsee lihaksen tasapeliä, koska sitä ei käytetä.

Kalorien vähennys aiheuttaa myös kuivumista, ja mitä pidemmälle vähennät, sitä vakavampi kuivumisesta tulee. Juo varmasti kaikki tarvitsemasi puhdas, tavallinen, muuttumaton vesi (korostan puhdasta vettä). Juo vettä milloin tahansa janoasi.

Keskustele lääkärisi kanssa ennen kuin päätät tehdä mitään ruokavaliota, etenkin mitä tahansa äärimmäistä kalorien vähentämistä. Jotkut lääkärit kieltäytyvät suosittelemasta äärimmäistä kalorien vähentämistä potilaille, kun taas toiset sopivat siihen, mutta ainakin kysyvät erityisesti terveydellesi aiheutuvasta riskistä, koska lääkäri tietää parhaiten terveydentilasi.

Ole ehdottoman varma, ettet jatka kaloreita rajoittavaa ruokavaliota terveellisen vähimmäispainosi saavuttamisen jälkeen tai muuten alat polttaa lihaksia. Polttamasi lihas sisältää sisäelimet, kuten sydämesi. Lihasten ottaminen elimistä on erittäin vaarallista terveydelle ja voi johtaa pitkäaikaisiin tai pysyviin vaurioihin.

Eikö tämän tyyppinen tiukka ruokavalio, jossa on hyvin vähän kaloreita, tuo aineenvaihdunnan nälkään, mukaan lukien seuraava pelätty yoyo-vaikutus?


Tämä Q & A käännettiin automaattisesti englanniksi.Alkuperäinen sisältö on saatavilla stackexchange-palvelussa, jota kiitämme cc by-sa 2.0-lisenssistä, jolla sitä jaetaan.
Loading...