Kysymys:
Mikä on vähiten vahingollinen tapa syödä epäterveellistä ruokaa?
Jakub Arnold
2011-03-02 06:33:30 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Olen käyttänyt vähäkalorista ruokavaliota viimeisten 4 kuukauden ajan ja menettänyt noin 20 kg, mutta saan jatkuvasti makealle.

Tärkein epäterveellinen asia, jonka syön on enimmäkseen 85% suklaata, jonka syön yleensä liikunnan jälkeen. Syöksellä tarkoitan, että otan pari purenta, en syö koko asiaa :)

Onko parempi syödä jotain tällaista vähemmän säännöllisesti vai vain yrittää pitää kiinni ruokavaliosta niin kauan kuin pystyn ja sitten syödä paljon siitä? Tarkoitan tällä sitä, että annan itseni pois ruokavaliosta päiväksi tai jotain muuta. Mitä suosittelette?

Ja kun aion syödä suklaata, pitäisikö minun tehdä niin ennen harjoittelua vai sen jälkeen? Aamulla, iltapäivällä vai onko sillä väliä?

huijata päivä FTW! = D
85% suklaata ei ole kirjassani epäterveellistä. Siinä on paljon monimutkaisia ​​aineita, jotka voivat täyttää tarpeet, joista et ole tietoinen, paitsi "proteiini / vitamiinit / mineraalit / jne." Siellä ei ole paljon tilaa sokerille. Saatat pärjätä hienosti. Menetit 20 kg.
[Tumman suklaan terveysvaikutukset] (http://www.mohrresults.com/dr-chris-mohr-weight-loss/dark-chocolate-health-benefits/)
Kuusi vastused:
#1
+5
going
2011-03-02 06:36:15 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Ehdotan, että etsit ratkaisua haluasi syömällä hedelmiä, jotka ovat luonnostaan ​​makeita eivätkä epäterveellisiä ruokia.

Voit vaihdella tätä syömällä erityyppisiä kauden hedelmiä tai yrittää löytää suosikkisi.

Rakastan syödä vesimelonia ja kivimelonia (canteloupe) harjoittelun jälkeen.

Jos pidät suklaan mausta, ei välttämättä makeutta, voit kokeilla jotain johanneksenleipäpuun palkit, joilla on samanlainen maku.

#2
+4
G__
2011-03-02 06:45:34 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Monet ruokavaliot sallivat tai jopa suosittelevat viikoittaista huijausateriaa tai huijauspäivää. Tämä voi olla yksi tapa hallita mielihaluasi - ja jatka sinä yhtenä ateriana / päivässä ja täytä itseäsi.

Joitakin keskusteluja huijauspäivästä, lisäpino * ja muita tekniikoita, jotka auttavat estämään imeytymistä sokereista löytyy 4 tunnin rungosta.

* Erityisesti suositeltu peruslisäpino oli valkosipulin, ALA: n, vihreän teen uutteen ja policosanolin yhdistelmä. Cissus quadrangularisilla voi olla myös hyödyllisiä vaikutuksia.

Jep. Pyrkimys taistella himoihin on paljon helpompaa, kun tiedät, että sinulla on mitä haluat muutamassa päivässä.
#3
+4
Jay Bazuzi
2011-03-09 07:31:53 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Luota makuun.

On syytä tuntea halu syödä sitä suklaata. Se on todellinen syy, todellinen täyttämätön tarve ja se on tärkeä tarve. Älä hylkää sitä. Ymmärrä vain, että suklaa ei välttämättä ole paras tapa vastata tähän tarpeeseen.

Syö ensin ensin niin paljon kuin pystyt. Syöt tämän asian ehdottomasti nautinnoksi, eikö? Joten nauti siitä niin paljon kuin voit!

Mitä syvemmälle menet, sitä parempi. Jos voit nauttia siitä kaksi kertaa niin paljon, saat tarvitsemasi puolella vähemmän.

Jos voit kokea ruokasi hyvin syvästi, saatat huomata, että se ei täytä todellista tarvettasi, ja pystyt pitämään itseäsi entistä paremmin. Esimerkiksi syön roskaa, kun olen väsynyt välttääksesi väsymystä. Hieman enemmän itsetuntemusta voin levätä sen sijaan.

Jos syöt sen sijaan ajatellessasi kuinka epäonnistut ruokavaliossasi tai olet paha henkilö syömällä tätä tai toivottavasti ette jää kiinni syömällä tätä tai ansaitsette palkkion siitä, että olette niin hyvä ihminen kun harjoittelet tai mitä tahansa, niin et todellakaan tule kokemaan valitsemaasi ruokaa.

#4
+4
Evan Plaice
2011-03-29 22:49:34 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Tyydytä halu ...

Niin kauan kuin pystyt vain hemmottelemaan vähän, sillä ei ole mitattavaa vaikutusta edistymisesi, ja se on 'fyysinen' himo ei 'emotionaalinen'; sen ei pitäisi satuttaa.

Muista vain, että kaikki mielihalut eivät ole samanarvoisia.

Fyysisellä halulla on seuraavat ominaisuudet:

  • Olet fysiologisesti nälkäinen.
  • Himo ei katoa, jos yrität odottaa sitä.
  • Himo lisääntyy ajan myötä.
  • Ei mitään sinä do ottaa pois himoa paitsi haluttua ruokaa.

Tunteellinen himo puolestaan ​​näyttää tältä:

  • Et ole fysiologisesti nälkäinen .
  • Se katoaa, jos yrität odottaa sitä.
  • Himo ei lisäänny ajan myötä; tunne tekee.
  • Jotain muuta tekemällä tyydytetään todellinen tarve ja halu katoaa.

Lähde: familyeducation.com

Tärkeintä tässä on: "Mikään tekemäsi ei poista himoa paitsi kaivattua ruokaa." Tämä tarkoittaa, että jos kaipaat nimenomaan suklaata (ja se ei ole vain emotionaalista halua), ei mikään muu sokerityyppi (kuten hedelmät) vastaa tarpeitasi.

Tyydytä tai saatat ehkä huomaat syövät suurempia määriä muita elintarvikkeita turhaan ilman tyydytystä.

Voit myös kokeilla erilaisia ​​suklaatyyppejä tarkalleen mitä kaipaat. Onko makeiset, kaakao vai nopea rasvapiikki, jota kehosi todella kaipaa.

Mitä tulee siihen, milloin sinun pitäisi syödä suklaata. Syö se silloin, kun sen välittäminen jonkin aikaa vain lisää himoa voimakkaammaksi. Jos se seuraa harjoittelua, tee se sitten.

SideNote: Minusta on hieman hämmentynyt tämän myöntäminen, mutta minulla on ikävä halu paistettua kanaa (kuten noita pieniä kimpaleita ckick-fil-a: sta) joskus hyvän seksin jälkeen. Minulla ei ole aavistustakaan miksi, mutta syöminen muulla ei estä himoa. Jos en täytä himoa, huomaan yleensä syövän sen sijaan paljon muuta paskaa. Hauska on, että lukuun ottamatta en harvoin koskaan syö pikaruokaa (ja en koskaan kaipaa pikaruokaa nimenomaan). Himo on outo peto ...

+ 1 haluavat nauttia ruoasta on erilaista kuin tarvitsevat ravintoa ...
#5
+3
Sparafusile
2011-03-02 06:42:41 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Hitaasti. Ota pieniä puremia. Maistele makua. Nauti tekstuurista kielelläsi. Anna nautinnon liukastua suussasi. Mutta sitten kun se on poissa, muistuta itseäsi siitä. Nautit siitä enemmän, jos pidättäydyt äänestämästä, kunnes seuraavan kerran annat itsellesi ilon.

#6
+1
TheLearner
2011-03-09 22:58:59 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Jos sinulla on todella jotain makeaa, syö se aikaisin aamulla, koska silloin sinulla on koko päivä polttaa se pois. Pahin aika syödä makeita asioita on yöllä. Sinun ei pitäisi syödä mitään 2 tuntia ennen nukkumaanmenoa (jos yrität laihtua).

Ehdotan, että sinulla on huijauspäivä, jossa syöt pienen määrän suklaata (tai mitä ikinä haluatkin). sen sijaan, että sinulla olisi valtava määrä joka toinen viikko. Viikon aikana olet motivoituneempi välttämään huonoja ruokia, koska sinun ei tarvitse kaipaa niitä, koska tiedät, että perjantaina (esimerkiksi) sinulla on "lupa" syödä jotain vähemmän terveellistä ja et myöskään tunne syyllinen siihen.

En ehdottomasti ehdota, että vietät koko päivän suklaan syömiseen perjantaisin. Osta itsellesi pieni ja herkullinen kallis suklaapatukka jotain halpaa ja ilkeä sijaan. Näin tiedät, että se on herkullista.



Tämä Q & A käännettiin automaattisesti englanniksi.Alkuperäinen sisältö on saatavilla stackexchange-palvelussa, jota kiitämme cc by-sa 2.0-lisenssistä, jolla sitä jaetaan.
Loading...